Cum sa faci bani din pasiunile tale – De ce este importanta imaginea ta online

3 Oct

 

13062100_1203766589654061_5585136178015780709_nVorbisem in primul articol despre – Ce inseamna sa creezi valoare; si cum acest comportament este conceptul care sta in spatele tuturor marilor bogatii create.

Pentru ca singura modalitate de a castiga resursele financiare pe termen lung, din partea celorlalti oameni, este modalitatea de a creea valoare la schimb pentru calitatea vietilor acestor oameni.

Vorbisem in cel de-al doilea articol despre – Cum sa iti descoperi pasiunile tale; prin intermediul carora ai si tu oportunitatea sa castigi resursele financiare in mod personalizat.

Vorbisem in cel de-al treilea articol despre – Obiceiul de a oferi mai multa valoare, decat valoarea pentru care te astepti sa fii platit; acesta fiind principiul cu ajutorul caruia ai ocazia sa creezi un impact extraordinar de pozitiv din partea clientilor tai.

Iar nu in ultimul rand, in cel mai recent dintre aceasta serie de articole, vorbisem despre situatia in care, prin incercarea de a castiga resursele financiare din pasiunile noastre, ne aflam deja intr-o piata ajunsa la saturatie in acest domeniu.

Sau spus cu alte cuvinte, ce te faci cand mai sunt alti 10 ca tine si doresti sa te diferentiezi de concurenta!?

Iar astazi vom vorbi despre ultima parte din aceasta serie de 5 articole – Cum sa faci bani din pasiunile tale; mai exact este vorba depre – de ce anume este atat de importanta imaginea ta online in domeniul pasiunilor tale!?

 

Nu uita ca in ziua de azi orice producator de servicii sau produse, are o imagine online.

In ziua de azi mult mai multe numere de telefon sunt luate din mediul online decat sunt luate din metoda raspindirii de la unu la unu.

Nu uita ca in ziua de azi indiferent ca ai un restaurant, cafenea sau spalatorie auto, orice strain care traverseaza orasul tau iti va gasi propria locatie cautand-o pentru prima data in mediul online.

Sa spunem ca esti un producator de mobila de exemplu. Cum ar putea sa vada cineva de exemplu, de la cateva sute de kilometri distanta, propriile tale articole mobiliere.. daca nu urmarind propriul tau catalog cu produsele tale online?

Venind la tine la atelier? Mai putin probabil.

In zilele noastre orice ai avea tu de oferit, indiferent ca e un produs sau un serviciu, tangibil sau intangibil, nu uita ca este mai mult decat necesar sa ai o magine online!

 

Cum ar trebui sa arate mai exact imaginea ta online? Exista mai multe variante, propunerea mea se afla in felul urmator:

Site-ul si blogul tau sunt aliatii tai cei mai importanti pentru promovarea pe piata a ceea ce ai tu de oferit.

Site-ul tau are rolul de a oferi informaliile despre produsele sau serviciile tale.

Blogul tau are roul de a oferi detaliile despre pasiunea care exista in spatele procesului de creare, a acelor produse sau servicii.

 

Sa incepem cu site-ul; continuam cu exemplul de mai sus in cazul in care esti un producator de articole mobiliere.

Trebuie sa existe portofoliul tau online cat mai diversificat pentru ceea ce ai de oferit, dar in acelasi timp acel portofoliu sa fie cat mai concis, si cat mai concentrat pe subiect.

Nu uita ca din primele secunde in care un vizitator intra pe site-ul tau, el decide daca siteul este unul placut si atragator la ochi. In cazul in care decide ca nu este, ai pierdut orice urma de colaborare cu acel client.

In prezentarera propriilor produse sau servicii, toata aceasta tranzactie trebuie sa fie oferita intr-un mod cat mai placut si cat mai atragator. Foloseste-te de campaniile SEO pentru oferirea detaliilor intr-un mod cat mai aerisit, concis si la subiect, care sa fie usor de procesat din partea vizitatorilor tai pe site.

Totodata, expertii SEO vor lucra si la pozitia site-ului tau in ierarhia Google, legat de nisa domeniului tau; iar pe de cealalta parte nu uita sa folosesti campanii de marketing pentru ati prezenta propriile produse sau servicii intr-un mod cat mai surprinzator si atragator.

Trebuie sa oferi titluri cu sunet, sintagme cheie, o reprezentare vizuala pe masura.

Odata ce un potential client a intrat pe site-ul tau pentru a accesa detaliile, atentia acestuia trebuie sa fie captata, nu pierduta.

 

Blogul atasat site-ului tau.

Blogul are rolul de a facilita interactiunea dintre tine si clientii tai. Prin intermediul blogului tau ai doua lucruri de indeplinit pentru a-ti tine clientii cat mai aproape, convingandu-i pe acestia sa cumpere de la tine si pentru viitor.

Primul lucru pe care il ai de indeplinit prin intermediul blogului este realizarea comunicarii cu clientii tai.

Aceasta comunicare inseamna mai exact ca din momentul in care tu ai un produs sau un serviciu de oferit, de ce sa nu faci public tot acest proces din spatele desfasurarii si crearii acelui produs sau serviciu?

Incepand de la primul aspect al creearii pana la ultimul aspect. Sunt numai avantaje care pot sa lucreze in beneficiul tau in cazul in care urmezi acest principiu.

Gandeste-te pentru putin, tu ai de oferit un bun sau un serviciu, cu alte cuvinte desfasori un proces prin care tu de unul singur ai gasit cum sa oferi valoare pe piata!

De ce ai tine toate acele detalii doar pentru tine, si nu le-ai scoate la suprafata?

De ce sa nu oferi clientilor tai fiecare detaliu legat de procesul tau prin care tu creezi valoare pentru ei?

De ce ti-ai priva clientii de tot acest proces din spatele scenei?

In cazul in care nimic nu este ‘classified’, de ce ai ascunde clientilor toate aceste detalii pretioase, detalii care ar lucra intocmai inspre avantajul tau, aducandu-ti clientii mai aproape de tine si stabilind un proces de comunicare intre tine si ei.

Cu alte cuvinte, prin intermediul acestui proces de a oferi clientilor tai detaliile din spatele cortinei, iesi in castig atat tu cat si clientii tai.

Esti tu cel care iese in castig deoarece intaresti procesul de comunicare dintre tine si clientii tai, tinandu-ti clientii aproape prin comunicarea desfasurata; clientii tai ies in castig pentru ca sunt constienti de ceea ce cumpara, investesc incredere in ceea ce ai tu de oferit.

Acesta este primul motiv pentru care necesitatea unui blog atasat site-ului tau iti este un aliat indispensabil.

Intareste mult mai mult decizia clientilor tai de a cumpara de la tine, avand in vedere ca stiu ceea ce cumpara.

Este de datoria ta sa mentii viu procesul de comunicare dintre tine si clientii tai.

Gandestete ca poate sa fie unul dintre avantajele tale, avand in vedere ca nu toata lumea face lucrul acesta.

Prin faptul ca tu implici pasiunea, atunci cand povestesti clientilor tai, reprezinta nu doar o conexiune puternica intre tine si clienti, dar mentine, totodata, viu procesul de comunicare dintre tine si ei.

Mult mai important decat toate astea, se seteaza primul stalp de incredere in decizia favorabila din partea clientilor de a achizitiona acel produs sau serviciu de la tine.

 

Al doilea lucru pe care il ai de indeplinit prin intermediul blogului tau, este, dupa cum ai ghicit din sfarsitul paragrafului anterior: creearea unei conexiuni puternice in relatia dintre tine si clientii tai.

Orice antreprenor experimentat iti poate confirma faptul ca in procesul de a-ti convinge proprii tai clienti, este extrem de important mai intai sa creezi o relatie de incredere.

Orice antreprenor experimentat este constient de necesitatea faptului, ca inainte de a oferi solutii si variante pentru imbunatatirea stilului de viata al clientilor sai, este necesar sa construiasca o relatie de incredere.

Din nou, acest lucru tine de comunicarea dintre tine si clienti, si a ocazia sa il faci prin intermediul blogului tau. Doar ca de data aceasta toata comunicarea se afla la un nivel putin mai, cum imi place mie sa ii spun.. putin mai profund.

Povesteste clientilor tai despre imensa pasiune si stilul tau de viata, ambele fiind lucruri pe care le traiesti atunci cand desfasori procesul de a aduce la suprafata acele produse sau servicii pe care clientii tai si le doresc de la tine.

Vorbisem in cel de-al doilea capitol despre pasiunea care este implicata in procesul tau de a creea valoare. Haideti sa vorbim despre pasiune atunci:

 

Ce simti atunci cand creezi propriile produse sau servicii ce urmeaza sa fie destinate clientilor tai?

Cu ce iti imbuntateste tie viata prin faptul ca reusesti sa creezi valoare? In afara de beneficiile financiare, ce alte beneficii mai sunt!?

Ce inseamna pentru tine si pentru stilul tau de viata, insusi acest proces de a creea si a aduce valoare pe piata?

Mai mult decat atat – Cu ce imbunatateste viata clientilor tai, propriile tale produse sau servicii?

Cu ce este mai bun ceea ce ai tu de oferit, decat ceea ce au de oferit concurentii tai?

De ce te-ar alege pe tine proprii tai clienti si nu ar alege pe altcineva?

Vorbeste despre cum poti sa creezi tu valoare pentru clientii tai, si cum poti sa le imbunatatesti vietile acestora.

Vorbeste despre cum te diferentiezi tu de concurenta. Vorbeste despre cum ai creat tu o noua piata de desfacere pentru produsele sau serviciile tale, atunci cand ai gasit o piata
saturata.

Vorbeste despre plusul de extra valoare pe care il oferi intotdeauna pentru produsele sau serviciile tale.

Mai mult, vorbeste despre plusul de extra pasiune care este, de asemenea, implicat de fiecare data.

Vorbeste despre garantiile tale, vorbeste despre cum poti sa indepartezi aproape orice frica a clientilor tai.

Vorbeste clientilor despre faptul ca daca nu sunt multumiti de valoarea produsului sau serviciului tau, pot sa isi primeasca banii inpoi.

Vorbeste clientilor tai despre cum nu ai mai putea sa renunti niciodata la ceea ce faci acum.

Vorbeste despre implinirea sufleteasca pe care o traiesti, si despre insusi propriul tau proces de a te auto-valida – constient fiind ca esti o persoana valoroasa care ofera valoare inedita pe piata.

Vorbeste-le clientilor, scurt pe doi: despre cum poti sa le imbunatatesti viata cu ajutorul produselor sau serviciilor tale, cat si de ce  anume sa te aleaga pe tine.

 

In incheierea acestui ghid despre Cum sa faci bani din pasiunile tale – Blueprintul Succesului Financiar, iti da un pont de 10 puncte! Acest pont are capacitatea sa puna punctul pe ‘i’, in succesul acitivitatii tale antreprenoriale:

Un antreprenor iscusit va lasa intotdeauna impresia clientului sau, ca el este cel care incheie tranzactia.

Cu alte cuvinte, este foarte important pentru client sa nu aiba acea senzatie ca, ‘i se vinde ceva’; clientul trebuie sa aiba senzatia ca el este cel care incheie tranzactia.

 

Mi-a facut placere sa parcurgem impreuna acest material, legat despre cum fiecare dintre noi poate sa faca bani din propriile pasiuni si talente pe care le are. In spatele acestui material se afla Blueprintul Succesului Financiar.

Daca ti-a placut acesta serie de 5 articole, nu uita sa accesezi si cartea Convingerile oamenilor de succes!

Pe parcursul acestui material ai invatat doar lucruri practice, am putea sa le numim lucruri de ‘suprafata’!

Insa fiecare dintre noi suntem constienti ca lucrurile care nu se vad, lucrurile ‘interioare’ mai exact, sunt cele care determina realitatea de la suprafata.

Pentru o mentalitate eficienta in cele mai importante trei domenii ale vietii (bani, iubire si statut social), nu uita sa arunci o privire peste cartea Convingerile oamenilor de succes (click pe imaginea de mai jos).

Intocmai ca dupa ce iti schimbi mentalitatea interioara, sa iti schimbi realitatea exterioara!

19247722_1921218928161128_3119324015725934185_n

Pana data viitoare, cu mult respect, Taloş Darius.

** Daca ai gasit informatie folositoare in acest articol, nu uita sa acorzi un Like paginii de Facebook pentru a putea ramane in contact cu viitoarele materiale pline de inspiratie de pe blog, cat si sa dai un Share pentru ca aceasta informatie sa ajunga la cei dragi tie!

Salvează

Salvează

Salvează

Salvează

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *