Cum sa faci bani din pasiunile tale – Secretul este sa creezi valoare

15 Aug

 

Te salut, Taloş Darius sunt.

Iar astazi vreau sa iti vorbesc putin despre acel ghid suplimentar atasat cartii Convingerile oamenilor de succes – Cum sa faci bani din pasiunile tale.

Ghidul este compus din 6 subcapitole, incepand de la, ce inseamna principiul de a crea valoare, care sunt serviciile sau produsele prin intermediul carora tu ar trebui sa creezi valoare, cum sa te diferentiezi de concurenta, sau de ce nu.. cum sa creezi o noua piata de desfacere; iar nu in ultimul rand, care este importanta imaginii tale online prin intermediul careia ai ocazia sa interactionezi cu clientii tai.

Iar in acest articol vom vorbi exact despre primul dintre cele 6 subcapitole – Ce inseamna principiul de a crea valoare.

15211546_618274205045518_417490985_n

Click pe imagine pentru detalii.

 

Este foarte important sa constientizam chiar in acest moment, faptul ca banii/resursele financiare, vin in urma procesului de a crea valoare.

Tu creezi valoare pentru viata clientilor tai, prin intermediul produselor sau serviciilor pe care tu esti capabil sa le oferi acestora.

Iar prin faptul ca tu le imbunatatesti viata clientilor tai cu ajutorul produselor sau serviciilor oferite de tine; in schimbul valorii create clientii tai vor fi mai mult decat dornici sa te rasplateasca cu resursele lor financiare la schimb.

Punctul cheie din esenta principiului de a crea valoare, se scrie in felul urmator – Banii sunt un rezultat al valorii. Banii sunt un feedback al valorii.

Nu poti sa te astepti sa castigi bani, atata timp cat nu incepi sa creezi valoare pentru viata oamenilor din jurul tau.

La fel precum singura modalitate de a castiga resursele financiare pe termen lung, in mod cinstit si fara nici o alta viitoare consecinta negativa, se afla prin intermediul principiului de a crea valoare.

Asadar, probabil ca in acest moment te-a cuprins o mare doza de entuziasm.

Te gandesti, prin intermediul a caror produse sau servicii ai fi tu capabil sa creezi valoare pentru viata clientilor tai, cu intentia de a castiga resursele financiare din partea acestora.

Iar in cazul in care faci deja lucrul acesta, te intrebi – Cum ai putea sa imbunatatesti cantitatea si calitatea valorii pe care tu o oferi clientilor tai, cu scopul de a castiga si mai multe resurse financiare.

In cazul in care te intrebi – Cum ai putea sa creezi tu valoare pentru oamenii din jurul tau?; te felicit pentru aceasta intrebare pentru ca este o intrebare de 10 puncte!

Nu te ingrijora legat de aceasta dilema, vom acoperi aceasta intrebare cat si pe cea de a doua, pe parcursul urmatoarelor cinci articole care vin.

Pana atunci tot ceea ce imi doresc e sa aprofundam inca putin acest principiu de a crea valoare pentru viata clientilor nostri.

Pentru ca acest principiu este principiul de baza, actiunea cu ajutorul careia putem sa scoatem resursele financiare la suprafata.

In cea mai mare parte, creatul valorii pentru viata clientilor tai se traduce in felul urmator.

Secretul in a acapara resursele financiare in viata, consta in actiunea de a oferi valoare oamenilor cu care esti inconjurat.

Valoarea se creeaza atunci cand tu ai ceva de oferit pe piata pentru clientii tai, iar acestia gasesc acel produs sau serviciu pe care tu il oferi, ca fiind unul valoros si folositor pentru calitatea vietilor lor personale.

Respectiv, nu doar ca gasesc acel produs sau serviciu ca fiind unul pretios si folositor, ci sunt, totodata, mai mult decat nerabdatori sa te rasplateasca pe tine cu resursele lor financiare pentru valoarea creata.

Atat de simplu.

In lumea castigului resurselor financiare, totul se rezuma la principiul de a crea valoare.

Motiv pentru care si sloganul blogului Inteligent Financiar se scrie in felul urmator – Secretul este sa creezi valoare.

 

Un alt principiu extrem de important, inainte de a trece sa sapam dupa vocatia ta pentru a afla prin intermediul a caror produse sau servicii este cel mai potrivit pentru tine sa creezi valoare, este Principiul Convergentei.

Principiul Convergentei constata ca trebuie sa existe un teren comun, intre ceea ce ai tu de oferit pe piata ca si valoare clientilor tai, si ceea ce gasesc ei util si folositor pentru calitatea vietilor lor.

De exemplu, degeaba iti place tie sa.. fotografiezi locomotive. Oamenii nu au cum sa te rasplateasca pe tine cu resursele lor financiare pentru simpla ta pasiune de a fotografia locomotive.

Niciodata nu iti vor da oamenii bani, pentru simplu fapt ca tu uploadezi online fotografii cu locomotive. Probabil ca iti vor aprecia aceste fotografii pasionatii feroviari, insa nimic mai mult.

Insa, in cazul in care incepi defapt sa.. conduci locomotive.. practic tu deja ai de oferit un serviciu!

Te poti angaja de exemplu, pe postul de mecanic de locomotiva. Iar in functie de cate ore te afli la bordul locomotivei, va fi configurat si salariul tau pe care il vei primi in urma serviciului prestat.

Este un banal exemplu care mi-a venit in minte, pentru a avea ocazia sa iti explic cum functioneaza Principiul Convergentei.

Ceea ce ai tu de oferit ca si valoare, prin intermediul unui produs sau unui serviciu distribuit pe piata, trebuie sa se sincronizeze cu ceea ce gasesc clientii ca fiind valoros si folositor, pentru calitatea vietilor lor.

 

Asadar, ai invatat secretul care se afla in urma castigarii tuturor resurselor financiare, intr-un singur post de pe InteligentFinanciar.

Voi reveni in zilele ce vin, cu celelalte cinci articole viitoare. Cum sa iti alegi produsele sau serviciile prin intermediul carora este cel mai potrivit pentru tine sa creezi valoare, dupa care vom dezvolta lucrurile pe mai departe.

Pana atunci, in cazul in care te-am convins insa de pe acum ca pe cuprinsul ghidului Cum sa faci bani din pasiunile tale + cartea Convingerile oamenilor de succes, vei gasi pe buna dreptate o doza semnificativa de valoare care se poate transforma in imbunatatirea calitatii vietii tale personale, in cazul in care doresti sa citesti aceste doua carti, nu pot decat sa iti propun sa descoperi detaliile despre carti apasand click pe imagine.

15175590_618276981711907_1506218569_n.png

Click pe imagine pentru detalii.

 

Iar pana data viitoare, nu utia sa creezi voalare!

Sau sa te gandesti cu ajutorul a caror produse sau servicii ai putea tu sa creezi valoare 😉 .

Cu respect, Taloş Darius.

 

UPDATE: Produsele sau serviciile asupra carora trebuie sa iti concentrezi atentia – Descopera-ti vocatia!

 

** Daca ti-a placut acest post, nu uita sa acorzi un Like paginii de Facebook, pentru a putea ramane in contact cu viitoarele materiale pline de inspiratie de pe blog.

 

Salvează

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *